Elizabeth Arden: Krása je přirozeností každé ženy

| 19.9.2017 | A - G, Značky od A-Z | 0 komentářů

Ač dnes možná většina z vás zná spíše legendární vůně značky Elizabeth Arden, zapomínat bychom neměli ani na to, že Elizabeth Arden byla první, kdo naučil americké ženy líčit se. Jaký je životní příběh této veleúspěšné ženy?

Žena, která změnila pohled na svět kosmetiky

Legendární inovátorka a neúnavná podnikatelka Florence Nightingale Graham, kterou známe spíše pod svým profesním jménem Elizabeth Arden, založila již před více než sto lety veleúspěšnou kosmetickou společnost. Psal se rok 1910, když Elizabeth Arden otevřela svůj vůbec první salon Red Door na 5. Avenue.

Fenomenální řadu kosmetiky Eight Hour, si oblíbila i Monika Koblížková (zdroj: Instagram @monikakoblizkova)

Fenomenální řadu kosmetiky Eight Hour, si oblíbila i Monika Koblížková (zdroj: Instagram @monikakoblizkova)

Dříve byl makeup znakem prostituce a nemravností – Elizabeth Arden však sehrála zásadní roli v rozšíření make-upu do vyšších a středních vrstev západního světa. Díky ní se můžeme těšit i z cestovních balení kosmetických produktů.

Krása je přirozeností každé ženy

Spojení moderní vědy a přirozených účinků přírody dalo vzniknout prvotřídním produktům péče o pleť, které nemaskují problémy, ale intenzivně je řeší. „Pro pleť je kondice a správná výživa jedinou cestou ke kráse“, tvrdila Elizabeth Arden.

Set kosmetiky Elizabeth Arden

Set kosmetiky Elizabeth Arden

Elizabeth Arden ve své nekompromisní vizi vytvořila nové a absolutně nejlepší produkty, s moderními obaly a účinky, které ženy nejenže potřebovaly, ale také po nich toužily; ať už se jednalo o kultovní klasický Eight Hour Cream, její první a legendární vůni Blue Grass z roku 1934 nebo odvážnou červenou rtěnku.

Ve třicátých letech minulého století expandovala Arden do většiny velkých měst po celém světě, kde otevřela své kultovní salóny Red Door. Své úspěchy utvrdila tím, že prohlásila „ve všech koutech světa jsou známy jen tři americké značky: Singer Sewing Machines, Coca-Cola a Elizabeth Arden.“

Sama Elizabeth Arden zůstala v čele společnosti až do své smrti v roce 1966. Ve svém portfóliu parfémů má značka Elizabeth Arden více než 60 vůní – vzpomeňme alespoň na ty nejznámější řady jako 5th Avenue, Green Tea, Red Door, Sunflowers a další.

Prostřednictvím svého podnikatelského umu, zkušeností a inovací, se podařilo Elizabeth Arden vytvořit zcela nový průmysl. Kvalita a dokonalost vytvářených produktů zůstávají duší společnosti dodnes.

[Total: 0    Average: 0/5]
Share This