• Úvod
  • O nás
  • Kontakty
1599265188-selfino_cz-svgl1599265188-selfino_cz-svgl1599265188-selfino_cz-svgl1599265188-selfino_cz-svgl
  • Novinky
  • Parfémy
    • Dámské parfémy
    • Pánské parfémy
    • Svět vůní
  • Tipy a inspirace
    • Pečujte o sebe
    • Trendy v líčení
    • Zajímavosti
  • Soutěže a akce
  • Značky od A-Z
    • A – G
    • H – O
    • P – Z
  • Home
  • Parfémy Dámské parfémy
  • Vystupte z davu s vůní KENZO World

Vystupte z davu s vůní KENZO World

Jana | 9.1.2018 | dámský parfém, Kenzo, Kenzo World, novinka 2016

Božská mana, nebo chcete-li spíše božské třetí oko, které nad vámi bude držet ochranou ruku… Kenzo v roce 2016 uvedlo na trh po delší odmlce opět novou řadu, tentokrát nesoucí název KENZO World, kterou uvedli samotní umělečtí ředitelé KENZO Huberto Leon a Carol Lim. Hurá, další netradiční a lehce bizarní kousek je na světě. Uchvátí vás “oko” svou sladkou květinově-ovocnou vůní?

Červené ovoce pro všechny

Pod taktovkou Francis Kurkdjian (spojili se tak hned dvě prvotřídní značky) vznikla vůně plná prudkého vzestupu květin a sladkého ovoce. Pro někoho bude KENZO World jen tuctovou směsicí, pro jiné bude sladkým douškem šťavnatého ovoce, které bude vaším doprovodem po celý den.

Televizní spot, který doprovází kampaň KENZO World, rozhodně neponechá nikoho laxně sedět opodál.

Posuňte hranice dál

Vůně KENZO World se snaží posunout hranice cítění spotřebitele zase o kousek dál. Netradičně zpracovaný flakón již sám předesílá, že v tomto případě se nebude jednat o zcela standardizovanou dámskou vůni. Vedle střevíčku od Carolina Herrera, kabelky od Marc Jacobs máte nyní možnost přidat do své sbírky i lehce podivné oko s gumovými řasami… (i při pohledu shora bez víčka zůstává stále patrné oko).

KENZO World se otevírá až extrémně sladkou várkou červeného ovoce (rozpoznávám hlavně třešně) podloženého těžkými květinami. Pivoňka a jasmín jsou přímo zality v ovocném cukrovém sirupu. Klíčovou složkou je pak ambroxan, který můžete najít např. ve vůni Escentric 02. Bohužel se nemohu zbavit pocitu z lehce chemického ocásku.

KENZO World

Nový trend lehce bizarních flakónů zbožňuji a oko od KENZO jednoduše nesmí ve sbírce chybět. Možná trochu škoda, že je vůně vytvořena spíše pro mainstreamové publikum (postrádám v ní špetku vlastní originality, kterou jsem od Francis Kurkdjian trochu očekávala, zklamání je tedy spojeno spíše s tvůrcem, který nenaplnil mé očekávání).

Kdo si libuje ve sladkých (lesních) květinově-ovocných směsicích, zajásá! Vůně KENZO World mi připomíná mírnější přepracování My Burberry Black (ten byl také vytvořen Kurkdjian). Fantastický koncept doprovází víc než slušná výdrž.

Populární příspěvky

Nejoriginálnější flakony | Potěšte oko část 3.

Hydratační pleťové masky

Samoopalování bez fleků a nehod

Jana
Jana

Co je selfino.cz?

Selfino.cz je blogem parfumérie Elnino.cz. V článcích se dočtete kompletní informace o novinkách a zajímavostech ze světa parfémů a kosmetiky, recenze na vybrané produkty nebo můžete mrknout na naše videa. Neváhejte a zapojte se do diskuze pod jednotlivými články.

  • Úvod
  • O nás
  • Kontakty
  • Podmínky soutěže
  • Mapa stránek
2014 - 2022 © elnino parfum, s.r.o.
      Spravovat souhlas s cookies
      close
      Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
      Funkční
      Vždy aktivní
      Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
      Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
      Statistiky
      Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
      Marketing
      Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
      Spravovat možnosti Spravovat třetí strany Spravovat dodavatele Přečtěte si více o těchto účelech
      Zobrazit předvolby
      {title} {title} {title}